tisdag 19 maj 2009

Mera USA

Det var ett tag sedan jag scrappade Usa-foton nu, men de här är i allafall de senaste två.

Jag hade redan tidigt en tanke i huvudet om att LO:n med Karin skulle heta "All american beauty" på grund av utstyrseln, så gissa om jag blev glad (och förvånad!) när jag bläddrade bland alla mina (för många?) dekorationer och hittade en chipboard med just den texten? Klockrent!
Stjärnorna har jag gjort med Pearl Maker efter en idé från Anna-Carinvår blogg.



Den andra LO:n handlar om vårt favoritställe i San Francisco där vi köpte Frozen Youghurt så fort vi var i stan. Ett roligt minne att scrappa om!



Ikväll har jag städat mitt pysselbord och resultatet blev kanonfint! Synd bara att jag är för trött för att sätta mig vid det nystädade. Det blir soffan och House istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••