söndag 14 juni 2009

Tack vare den där Alströmer

Söndag kväll och den årliga potatisfestivalen här i Alingsås är över. Fredag och lördag bjöd inte på något vidare festivalväder, men idag söndag har det varit kanonväder hela dagen- skönt!
Vi var nere på dagen igår och idag och besökte framförallt tivolit som lockade barnen. Hutlöst dyrt- speciellt om man har 3 barn som helst vill åka obegränsat.

Hur som helst så var jag, Karin, Maria och Frida ute igår kväll. Vi gick till öltältet där det var liveband och massor med folk och hade en sjukt rolig kväll!! Bästa utgången på många år, och vi var helt genomsvett efter att ha studsat och dansat till framförallt rockmusik till halv två på natten. I lööv rock ´n roll! ♥ Tyvärr har man ju inte med sig kameran på en sådan kväll så jag kan inte bjuda på några svettiga, rockiga bilder :-)
Således, idag har dagen bestått av att försöka återställa vätskebalansen till den normala och nu såhär på kvällskanten känns det fint igen. Fast jag tror att jag hoppar över glaset med vin ikväll ;-)

Förra veckan scrappade jag en LO om Olivias 5 års dag:



Ikväll är Stefan ute och letar casher med Mathias. Efter töserna gått och lagt sig tänkte jag nog sätta mig och scrappa lite. Egentligen borde jag redigera lite bilder och skicka in till framkallning... men det är ju så tråkigt, speciellt när bilderna ofta inte är bra.
Allvarligt talat- är det ingen som har en kamera att sälja till mig?

3 kommentarer:

  1. Hej hej! Ville bara kika in och säga hej! Och att jag saknar er och butiken! Hoppas allt är väl med dig! Ta hand om dig! Kram kram från Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Vi saknar er och er butik jättemycket, det är så tomt här utan er.
    Vi har startat en liten blog, med betoning på liten! Här är länken: http://scraptrion.blogspot.com/
    Kram Anna och Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Ja det känns väldigt tomt utan designat i vårgårda man är ju van att träffa er lite titt som tätt. såg att du var på jakt efter en kamera Johan köpte ju sig en ny system digital kamera så vi har dem gamla till salu om du skulle vara intresserad.. kramar Joanna

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••