lördag 14 augusti 2010

Häng med mig en dag på jobbet!

Jag har tänkt ett tag att jag ska - med hjälp av kameran- snabbspola er igenom en dag på mitt (inte så) nya jobb. Självklart kan jag ju inte få med allt jag gör på en dag- men åtminstone en del! Fotomässigt mycket dåliga bilder- ingen prioritet på just den biten.


07:34. Lunchlådan i korgen och jag sätter mig på cykeln...


... för att cykla de ca 2 km till jobbet. Framme!


Raka vägen till kaffebryggaren- har man tur finns det finkaffe kvar (brygg) och utnyttjar man flextiden lite mer blir det kaffeautomaten.


Framme vid min arbetsplats. Datorn på- logga in på servern. Det nödvändigaste står alltid på bordet såklart; kaffe och vattenflaskan!


Efter någon timmes arbete är det dags för dagens höjdpunkt; frukost! Onsdag är frall-dag= extra gott! Telefonen synkad till outlook-kalendern är numera en accessoar.


Denna förmiddagen innehöll sedan ett projektmöte...


... innan det blev dags för telefonkundtjänst vid datorn.


Eftermiddagen innehöll ett antal visningar runt om i stan- dock ingen tur med vädret som synes. Tur det finns bil!


Slut för idag- Tack för idag.

Imorgon gäller det. +0,2 igen eller möjligtvis - 0,2? Kämpar, kämpar- och har roligt på vägen neråt!

1 kommentar:

  1. ler...vilket roligt inlägg. Snor den en dag framöver om det är ok.
    Ha en fortsatt trevlig helg.
    /M

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••