lördag 28 augusti 2010

(Höst)skor

Att jag har en lite smågalen förkärlek till skor är S den förste att skriva under på. Vår numera outtalade regel är att om jag köper ett par nya skor så måste jag slänga/skicka vidare ett par andra- mest för att vi inte ska drunkna i skor här hemma :-)

För visst måste man väl ha minst ett par skor för varje säsong (vårskor=tyg i ankelhöjd , sommarskor= sandaler+ ballerina+ låga tyg, höstskor= loafers/boots i lite grövre material, vinterskor= rejälare kängor+ höga stövlar) och så komplettera med något par finskor utöver det, ett par gummistövlar med rosa mudd och kanske några alldagliga som är sådana som funkar lite nu och då?

I en butik här i stan har jag nu hittat mina höstskor, som jag får den där måste-ha- känslan över. (Välbekant känsla) Jo, jo, visst kostar de 950:- , och jo visst, kanske att något av barnen får gå i sina låga tygskor fram tills snön lägger sig, men visst är de bara helt galet snygga??
Kolla:

http://www.aw-shoes.com/#/campaign/image/25400

♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••