onsdag 13 maj 2009

Betessläpp

I lördags när vi hade mara var Stefan iväg med barnen och deras farfar på så kallat betessläpp i Partille. Kossorna hade väl visserligen varit lagom intresserade av att komma ut i kylan men lite underhållande hade det i allafall varit.
Hugo har ju inte riktigt knäckt koden med att prata så tydligt ännu (prata kan han, och vi förstår det mesta men inte så många andra) så därför var det ju extra gulligt när han dagen efter berättade för mig med stora ögon och yviga gester:
"Mamma, muuu, håppa!" (Mamma, kossan hoppade!) :D

Ibland smälter man ju ändå.

1 kommentar:

  1. Hej Malin
    Tack för en jättetrevlig dag i lördags, det var precis vad jag behövde.... tack för din hälsning i min blogg, det är väl klart att du inte kunde veta det med min pappa.... hoppas att du har en bra dag. Kramar Ramona

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••