torsdag 7 maj 2009

Publicerad

Igår köpte jag Scrapbooking mm. medan jag väntade på tåget och såg att jag minsann var publicerad med en LO där! Kul!
LO:n kan jag ju inte visa här ännu, men den är iallafall från när min mamma gifte sig.

Hela den här veckan har vi haft förberedelse för maran på lördag med tävlingar, matplanering, sponsorsinsamling osv osv så nu börjar jag känna mig lite trött. (Och lördagen har inte ens kommit!) Men det kommer att bli en jättemysig och rolig dag med många kära vänner i butiken!

Den här USA-LOn gjorde jag på en pysselkväll för längesedan.



Fotot är från San Francisco och den berömda cable car:en som kör på SF:s omtalade backiga gator. (Bra svenska i den meningen)

Nu ska vi susa till dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••