måndag 18 maj 2009

Söta ni

När vi hade maran i butiken för två veckor sedan blev jag och Camilla uppvaktade med en underbar vacker bukett med blommor som duktiga Evelina gjort och med ett gulligt kort skapat av Joanna.
Detta på grund av att "vi är så söta" (kanske inte bildligt talat dock ;) ) och för det faktum att vi snart kommer att lämna Vårgårda och alla våra härliga kunder i och med att vi stänger butiken inom en snar framtid.




Jag blev riktigt rörd av våra nyfunna vänners fina ord och vill verkligen säga ett stort TACK! till Joanna, Evelina, Anki, Tessan, Marianne och Frieda som jag tänker på varje gång som jag tittar på mitt köksbord dessa dagar!
Jag hoppas verkligen att vi kommer att hålla kontakten framöver och att det blir många fler pysselkvällar- dock inte i vår butik då!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vi får helt enkelt se till att hålla kontakten. Det är väl ingen av oss som kommer sluta scrappa bara för att affären inte finns kvar. Vi får träffas på hemmaplan, kvartersgårdar och i Rottne :-). Vi får samla ihop adresser på träffen på tisdag.
    Hade det inte varit för er, Camilla o Malin, så hade vi ju aldrig träffats. Tråkigt att det blivit som det blivit, men nya bekantskap är alltid roligt.

    Kram

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••