tisdag 13 oktober 2009

Alison

Som medlem i Spotifyfamiljen har man ju numera tillgång till ett i princip obegränsat lager av bra musik, något som jag verkligen anammar då jag sitter och scrappar. Jag är oftast på olika musikhumör olika dagar, ena dagen ska det vara pop- och trallvänligt, andra dagen glam- och hårdrock, tredje jazz och country eller liknande och då är det ju perfekt med Spotify.

De senaste dagarna har jag dock lyssnat på ett och samma album; nämligen Essential av Alison Krauss.



Helt underbar musik om man gillar lite åt country/jazz/bluegrasshållet och väldigt behaglig att ha som bakgrundsmusik. ♥
Ladda hem!

2 kommentarer:

  1. Hmmm...den sidan såg jag inte komma gäller dog och musik. :-)

    Kram
    /Marianne

    SvaraRadera
  2. Du råkar inte ha en liten "inbjudan" på lager....Har ju inte ens spotify!!

    Kramkram

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••