tisdag 27 oktober 2009

Två LO:s från helgen

På träffen i Rotten var det en hel rad med olika tävlingar och utmaningar. Jag var med på en del, medan en del inte alls lockade mig.

En av tävlingarna på lördagen var att tolka en skiss och min tolkning av den blev såhär:


Fotot är från dagis förra året. Jag insåg att det var dags att scrappa det nu när vi förra veckan fick hem årets dagisfoton ;)

Den här LO:n blev inte till utifrån någon tävling utan jag stack helt enkelt emellan med en vanlig "Malin- LO" då och då:


Hugo fick en 29-kronors plastgräsklippare från Maxi en dag, som han roade med sig i många timmar under sommaren :)

1 kommentar:

  1. Grymt fina! imponerad av skolkortet för den typen av kort tycker jag är riktigt svåra att scrappa. Såg ditt SMS. Ta det lungt, jag har inte funnit sakna dem.
    Jade ni det bra i Rottne? Tips och ideer inför Vårgårdas scrappmara, kanske?

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••