onsdag 7 oktober 2009

Å andra sidan...

...

så har jag
  • haft en härlig barndom
  • träffat vänner för livet
  • sett andra delar av världen
  • träffat mannen i mitt liv
  • gift mig och med densamme
  • välsignats med tre friska, (ibland något mindre) underbara barn
  • klarat av en högskoleutbildning
  • tak över huvudet av mitt eget ägda hus
  • mat att ställa på bordet
...så ser man det från den lite ljusare sidan (som verkar visa sig idag), så har jag mycket att vara tacksam över. Det är svårt att se det bara, när man har en grå dag.

♥♥

2 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen svängningar i livet!! Men det löser sig ....så länge man har mannen vid sin sida, hus att bo i och mat på bordet!! Jag försöker iaf tänka så nu när jag har det tufft på jobbet ;)
    Kram kram på dig vännen.....

    SvaraRadera
  2. Och så scrappar du jäkligt snyggt!!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••