onsdag 11 november 2009

Only in america

Letade upp ett juligt foto från tiden i USA, när jag skulle scrappa LO:n som jag bloggar idag på Scrapperiets blogg.
Jag minns att jag och Karin var mitt inne i San Fransisco den här dagen för att julshoppa. Så mycket shoppande vet jag inte om det blev för vi var helt förundrade över allt som glittrade, lös, blänkte och sken runt om i staden och inne i butikerna. I Macy´s alla 100 fönster hängde lysande julkransar, i taken inne på Nordstroms hängde stora röda rosetter av sidenband och på ett torg utanför stod den här mastodontgranen.
Skulle handlarna i Storkenhuset här i stan gå så fullständigt loss på julpynt hade det varit skriverier i 2 veckor efteråt!
Only in America, va?



Material finns förstås hos Scrapperiet!

Nu väntar jobbet, först planering i ett par timmar, sedan med barnen på avdelningen.
Ha en fin onsdag!

1 kommentar:

  1. Så fin den röda swirlen var. Är det rubbons eller stämpel?

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••