söndag 7 februari 2010

Firandet påbörjat

Imorgon måndag fyller våran stora lilla tjej 6 år! Inte klokt vad fort det går, att hon ska börja i "skolan" om några månader känns ju helt galet...!
Förra året var hennes födelsedag på just denna söndagen och då åkte vi som en överraskningsutflykt till Vänersborgs Vattenpalats för att bada. Succén var ett faktum, därför åkte vi även i år iväg mot staden vid Vänern. Denna gången i sällskap med familjen Tessan.



Som förra året fick familjen ställa upp på bildbevis, dock inte lika entusiastisk som förra gången :) "Du har ju redan en LO med ett sånt här foto", var Stefans kommentar när jag krävde uppställning framför ingången :D

Natten till idag hade Moa en översovningskompis här, och på förmiddagen idag gick de ut tillsammans med Hugo och byggde på snögrottan som vi har utanför köksfönstret. Underbart med snö! Jag vet inte när det sist var såhär mycket snö, och såhär länge? Inte i mitt vuxna liv, vad jag kan minnas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••