måndag 22 februari 2010

Kortbeställning

I scraphörnan råder det febril verksamhet dessa dagar! Inte en enda LO har jag dock spottat ur mig, men däremot 14 kort.
Anledningen är att min morbrors sambo just öppnat en butik i Göteborg där hon vill sälja mina kort. Jag har redan levererat 10 st (hon öppnade förra veckan) och efter hon fått dem så beställde hon 40 st till av varierad sort och storlek! :)

Så varje ledig stund går nu åt till att komma på nya ideér, färgkombos, storlekar och framförallt fraser! Grattis! , kram, lycka till! och andra standardhälsningar har jag avverkat och nu skriver jag upp andra finurliga"titlar" allt efter jag kommer på dem. Har ni några ideér?

3 kommentarer:

  1. "You ROCK my World "

    "Ville bara säga..."

    " Med en enkel tulipan"

    "Fika"

    "Tjejkväll"

    "Påsken är här"

    "Sending Smiles"

    " Together forever" (till vän,man,dotter/son)

    " För mig är du speciell"

    " A gift for you" ( med en muffins på lr en tårtbit lr nåt annat gott )

    "Krya på dig"

    Jag såg ett kort med en grodda på och texten löd ; "Be Hoppy " Undeabar text om man vill att nån ska bli glad !

    " Bästa Vän kort"

    "Till en princessa"

    "Till en prins"

    Här har du några idder..du har säkert redan men iaf.
    Lycka till.. Tycker du jobbar på bra !
    Kram å tack för en schysst blogg,du ispererar mycket bra. // Maria

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!! Då blir det lite pengar i scrappkassan;)
    Kramiz....

    SvaraRadera
  3. Va mycket fina kort du gjort Malin!!! Grattis till nya "jobbet"!!! Lite bra att få in lite deg att handla nytt för...jag måste ge mig i väg på pappers jakt i dag!!!!
    Kram Lina

    Hej sköna bönan!

    Man tackar!


    Toodeloooo!!!

    Saknar dig!


    Ska vi leka!

    Du är en rikrig kompis!


    Ville bara säga....


    Istället för en blomma!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••