torsdag 11 februari 2010

Men ser man på...

...jag blev veckans val på Veckans skiss denna veckan!
Deadline för att skicka in är alltid på måndagar, och i måndagskväll hittade jag denna skissen som jag faktiskt snabbscrappade ihop på en halvtimme och sedan kastade in till deras mail! Allt föll sig naturligt med wellpapp-CS som bas, lite rockiga papper och coola dekorationer.
Som pricken över i:et är det ju Tessans Bobo som äger rockscenen på fotot ;)


Snygg skiss ritad av Kate.


Min tolkning som fick motiveringen: Ren och snygg layout, med bra balans och riktig rockkänsla. Supersnyggt med wellpappen som bas.

Det var dagens portion av klapp på min egen axel ;)

3 kommentarer:

  1. Super frän Malin!!! Grattis till vinsten!
    kram Lina

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejen...mkt snygg LO och snygg liten rock kille på fotot...kul!!
    Kram kram!!

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt superfina bidrag till Veckans Skiss :) Ha en mysig helg!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••