måndag 8 februari 2010

Ytterligare ett år...

...äldre, och 6-års trotsen verkar ha kommit över natten. Milda makter!

I morse fick vi gå upp kl 06 för att sjunga för födelsedagsbarnet eftersom jag började jobba kl 07. (Olivia blev förkyld över natten så hon var dock redan uppe kl 05 och fräste, hostade och stökade på sitt rum. )
Fotona ser ju nästan likadana ut som förra året , lite annat innehåll i paketen förstås. Högst på önskelistan stod en våningsäng till Lillan och Skrållan (som hon surfat fram och trånat efter på www.skrållan.se) så den fick det ju självklart blir. Utöver det en bok ("börja läsa"-serien... fattar inte varför jag köper dem egentligen, när ungen är inne på Moas rum och lånar kapitelböcker och plöjer igenom ;) ) , tuschpenor, pennfack, en tröja osv.


Brorsan är minst lika nyfiken


Klassiska frukostbricke-fotot ska ju vara med varje år också!

Nu ska jag sätta mig och göra travar med kort som min morbrors sambo ska sälja i sin butik i Göteborg!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga kort!!! Jättestort grattis till Oliwia från Fam Bäck-Engström
    Kram kram

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••