måndag 6 juli 2009

Hos Tessan och Donny

I lördags förmiddag åkte vi ut till Lygnared hela familjen för att bada i det ljumma vattnet i några timmar. Senare på eftermiddagen packade vi in oss i bilen för att åka hela långa ( ;) ) vägen till Herrljunga och Fam Bäck-Engström.
Vi har haft en superhärlig helg där, med mycket av allt från det goda i livet- dvs mat, alkohol, singstardueller, tjej/killsnack, mys med barnen mm mm. Foton ärligt snodda från Tessans blogg dokumenterar faktumet:


Jag och mitt ♥ går verkligen in för detta med singstar mitt i natten....


...liksom jag och Tessan i tjejduellen.


Stefan och Donny hade jämna matcher...


...medan jag pysslade med det jag kan bäst; blanda drink ;)

Söndagen gick åt till att återfå vätskebalansen (och balansen över huvud taget..) och vi slappade bara, var ute och gick en promenad, läste skvallerblaskor, låg på soffan medan barnen hade rolig i trädgården. Dagen-efter-middag från hämtpizzan innan vi åkte hem vid 18-tiden.
Vi tackar för en härlig helg... revanchen i singstar väntar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••