torsdag 9 juli 2009

Pysselkväll

I tisdags var vi (jag, Marianne och Camilla) bjudna till Tessan på en liten pysselkväll. Självklart hade hon ju planerat för en liten tävling/utmaning och så fick vi mumsiga tapas att käka. Härligt!
3 LO:s fick jag scrappat, en av dem var den här- på Miss Beauty herself :)



Idag är det förövrigt den regnigaste dagen sedan flera veckor tillbaka, så jag och barnen kamperar inomhus. Vi har målat med vattenfärger, ätit frukt, blåst såpbubblor (från farstukvisten!) och nu medan Hugo ligger och sover så sitter (står- eftersom Olivia beslagtagit min stol...) jag vi datorn och Olivia vid mitt pysselbord och pysslar kort för glatta livet.

Moa åkte iväg i morse med sin kusin och dennes farfar på en liten husbilssemester till Lysekil. Förhoppningsvis blir det bättre väder för dem.

Vad lagar man för middag när man har plöjt igenom veckans ranson av korv, kyckling, köttfärsås, pannbiff och stekt fisk? *funderar*

1 kommentar:

  1. Ha ha...Fin fin LO:)
    Med tanke på middag, gör som jag börja om från början igen!!
    Kramiz vännen!!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••