söndag 26 april 2009

Härlig söndag

Idag har varit en riktigt härlig dag!

I morse bläddrade jag i tidningen för att kolla vad Alingsås med omnejd hade att erbjuda en söndag som den här och hittade en liten notis om Tipspromenad på Hjortgården. (Orienteringsklubbens tillhåll här i stan och ett riktigt stort naturområde) Perfekt!
Vi åkte dit vid halv tolv och gick sedan en underbar, lång promenad i skogen på två timmar. Hugo knatade och gick hela tiden med sina små ben och tjejerna njöt av vad skogen hade att erbjuda. Vädret var perfekt; mulet men varmt.


♥Min familj♥


Liten vätske- och vilopaus.


Hugo letar efter färdkost :D

Efter tipspromenaden (antal rätt: 6 av 12 ...) åkte vi hem och åt mat. Resten av dagen var vi ute, töserna lekte med kompisar på gården och H cyklade omkring på sin (röda) trehjuling.
jag stekte pannkakor till kvällsmat och cyklade senare en sväng till gymet.

♥♥♥

Ytterligare en LO från min maraton på pysselkvällen kommer här:



Ett vardagsfoto taget någongång vintern 2007. Stjärnorna är gjorda av Pearl maker (ska någon gång snart försöka göra en LO utan pearl maker ;) )

Today is a good day.

Ps. Läste ut de sista kapitlerna på boken idag. Gråtvarning. Ds

3 kommentarer:

  1. Hejsvejs
    vad bra att ni fick en bra söndag hela familjen.... färdkost bilden var ju för underbar =)))
    Kramar Ramona

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag med tipspromenad hela familjen! Fina kort :)

    SvaraRadera
  3. Hej Malin

    vad glad jag blir när jag läser att ni fick en så bra dag tillsammans hela familjen. Det behövs för att ladda batterierna när man har det motigt. Härliga bilder, särskilt färdkosten.... hihihi...

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••