tisdag 7 april 2009

Vänner och ny teknik

I torsdags hade vi pysselkväll i butiken.

Pysselkvällarna har blivit som små mysiga sammankomster för ett storleksmässigt varierat gäng tjejer emellan och det är så roligt att även vi har fått nya vänner genom att vi öppnade butiken! Själva ser vi knappt alla våra "stammisar" som kunder längre utan mer som kompisar... och hoppas att inte de ser oss som endast butiksinnehavare :)
För framtida generationer (och för mig själv också såklart) måste ju de här sakerna dokumenteras!



Igår kväll skulle jag scrappat tänkte jag (tänker jag iof varje kväll..) men insåg att jag snart inte har några roliga foton kvar (förutom korgen med USA-foton och alla de andra 100-tals foton som ligger i högar här och var) så jag fick sätta mig och framkalla istället. Vi har en sådan värdelös skrivare så jag får fortfarande hålla på att skicka iväg för framkallning. Den här gången provade jag Crimson som jag har läst ska vara bra. Dessutom hade de lite olika roliga framkallningsstorlekar som jag testade. Kanske resultatet blir kass men då har jag iallafall provat.


Högst på önskelistan just nu:
  • Ny kamera!
  • Ny fotoskrivare!

När som helst går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••