lördag 4 april 2009

Vår!

Så underbart att våren äntligen är här!!

Igår slutade jag tidigt och hämtade barnen vid 15.30 på dagis. Cyklade hem i solen och vårvärmen, förberedde taco-paj till middagen och gick sedan en promenad med barnen för att köpa fredagsmys. När vi kom hem kände jag mig riktigt solbränd i ansiktet, hur härligt är inte det i april? Lagade färdigt middagen, dukade lite fredagsfint med servetter i glasen och ljus på bordet. Efter maten var det Bolibompa och sedan fredagsmys med chips, salta pinnar och godis. (Ja, självklart god dricka till mig oxå- ni som känner mig ;) ) En perfekt avslutning på veckan- om det inte vore för att S jobbade hela kvällen. Jag känner mig aldrig riktigt komplett utan honom

Idag har jag jobbat på förmiddagen, töserna var med mig till affären för att "jobba lite". (=trycka på kassapparaten, ge mig påsar och hjälpa med tejpbitar vid paketinslagning :D )
S och Hugo mötte oss vid stationen när vi kom till Aås igen och vi gick en promenad till Maxi i bara tröjorna! (jo jo, byxor och annat på oxå såklart) Härligt!
Hemma igen var vi ute i trädgården, jag och Hugo planterade påskliljor och penseér i krukor till framsidan och S sågade ner vårt äppelträd.


En LO som jag började med på maran och som jag avslutade på pysselkvällen i torsdags:




Mina rockers

Nu blir det lördagsmys- med hela familjen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••