torsdag 14 oktober 2010

Han med stort H

Förra veckans skiss på Veckans skiss gav utrymme för ganska många utsvävningar. (Den såg ut såhär) Idag på designatbloggen visar jag min tolkning av skissen mad material från shoppen. Återigen har orange smugit sig in på min layout... vad har hänt? Och var är alla rosa layouter? Jag fick till och med sparkat igång min dammiga symaskin som oförtjänt har fått hamna rättså bortglömd under scrapbordet! (När allrummet görs om ska varje sak få sin egen prioriterade plats. Dator. Symaskin. Scrapgrejer.)

Layouten handlar om Han med stort H. Mannen i mitt liv. Finaste S. ♥


Han.

Det mesta av materialet hittar du förstås hos Designat.

2 kommentarer:

  1. Underbar layout!

    Visst förvånar man sig ständigt som scrappare när man använde en del färger?! Här förekommer en del gult.

    Höstkramen Anna

    SvaraRadera
  2. Hallo!
    Visst är orange en häftig färg, du får skylla på att det är höst och orange är en höst färg:)
    Underbar LO!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••