söndag 10 oktober 2010

Life is beautiful

En annan tävling på maran förra helgen gick ut på att använda sig av en -av arrangörerna- given titel. Titeln som jag valde var "Life is beautiful", och jag visste med en gång att jag skulle scrappa det här fotot.
Efter röstning visade det sig till och med att jag hade vunnit den här tävlingen och vann det underbar priset i form av ett presentkort på massage! Härligt och mycket hedrande såklart, det fanns många fantastiska skapelser att rösta på!

En lite mer dekorerad LO mot vad som brukar vara "jag":




En kul teknik som jag snappade upp från Rimna på maran. Jag skar ut en rektangel från ett skräppapper som jag placerade på mitt randiga papper. Sedan sprayade jag mist över pappret, tog sedan bort skräppappret och sydde därefter med symaskin ett par varv i kanten av rutan som blivit. Som en fotomatta!


Igen; Washitejp! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••