torsdag 28 oktober 2010

Not a bad hair day

Jag som fryser konstant mellan september- mars ser inte fram emot den kommande årstiden. Måtte det inte bli en lika lång och envist kall vinter som förra året! *ber till högre makt*

Vi hade snödrivor upp över köksfönstren i ett par månader, roande för barnen såklart, men till och med de tröttnade på eländet framåt efter nyår. Historisk vinter i all ära, men någon måtta får det vara!
Några foton från den här perioden ligger kvar i mappen och vill (?) bli scrappade, så jag angrep ett av dem igår:


Liten Hugo på stor snödriva :-)
Material- som alltid- hos Designat, som förövrigt tillbringar helgen i Stockholm (liksom jag) på träffen Stockholm City Scrap. Besök om du har möjlighet, shoppingvarning utfärdas!

Igår efter jobbet placerade jag mig i två härliga timmar i frisörstolen! Jag började gå hos min nuvarande frisör för ungefär 10 år sedan. Under några perioder av de här åren har jag gjort några kortare men ihållande gästspel hos några andra frisörer, men nu har det alltså blivit så att jag kommit tillbaka till ruta ett igen, och det märks- på ett mycket positivt sätt! Hon vet vad jag menar när jag säger hur jag tänker mig, hon hittar alltid "mina" färger och inte en enda gång har jag blivit missnöjd efter att jag har varit där. Hon är en sann konstnär! ♥
Hur som helst. Igår gick jag därifrån -som alltid med ett leende- som en helt ny upphottad variant av den 3-barnsmorsa som man är. Med kort hår i nacken. Bland annat.

2 kommentarer:

  1. Kort hår i nacken!! Låter spännade... Vill se foto :)
    ha en underbar helg i Stockholm, jag ska njuta med Donny på Spa...nice!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Härlig och färgglad LO du gjort!!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••