måndag 11 oktober 2010

Måttligt road

I helgen har jag och Stefan känt på hur det var att bara ha ett barn igen! (vad hade man att klaga på då?) Töserna hälsade på och sov över hos sin farfar så kvar blev endast Hugo som inte kunde njuta nog av att ha oss båda helt för sig själv.

På lördagseftermiddagen var vi bjudna på dop i Lilla Edet. Eftersom det var så vackert väder ute så fiskade jag med mig kameran när vi åkte dit, och tänkte mig att vi eventuellt kunde hitta någon fin plats att fota lite på efter dopet. Eftersom tiden rusade iväg så blev det inte så mycket tid (eller bra fotoljus) kvar till mina planerade övningar, utan det blev bara några snabba foton i omgivningen.

Kanske, men bara kanske, att det har blivit lite mer fotande det senaste året, att döma av Hugos uppsyn:



:-)

1 kommentar:

  1. ler...vet inte om jag tycker ser så vidare måttlig road ut han heller ;-) (eller är det Hugos "inte vill vara med" längre han är trött på)

    Ses i morgon.
    Kram

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••