torsdag 21 oktober 2010

Lite julfeeling i hösttid

*aaatjo*

Nu är det verkligen riktig höst! De senaste dagarna har varit helt makalöst kalla, vilket nu har gjort sig känt i min kropp. Som ett riktigt kyligt brev på posten blev jag helt plötsligt förkyld på förmiddagen igår. Mina veckor har liksom inte medplanerat en förkyldning i schemat så jag får verkligen hoppas att det bara blir lightversionen den här gången!
Hur som helst, med hösten kommer också varmt thé i soffan, raggsockar på fötterna och massor av tända ljus i huset. Ganska mysigt det med. I alla fall i ett par veckor, eller tre.

Igår scrappade jag ett bortglömt (?) foto ifrån förra december, då 3-åriga H andäktigt fick hålla i ett sprakande tomtebloss:


Jag använde mig av Basic Greys julserie Jovial som inte gör någon scrappare besviken! Härliga lagom-juliga färger med papper som även kan användas efter alla julkort och -foton är scrappade.
Allt material hos Designat förstås, som den här veckan har ett bra REA-erbjudande i shopen!

*prosit*

1 kommentar:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••