lördag 12 september 2009

Lördag

Äntligen fungerar våra tekniska prylar här hemma igen! Nya tvättmaskinen går som en klocka och min dator fungerar igen (dock med vissa förbehåll). Så nu scannar jag och redigerar för fullt här, dels för att kunna visa lite LO:s från bla scrapmaran i lördags!

Igår var vi på överraskningsfest i Hol för Stefans kompis som fyllde hela 25 år :) Det var mycket trevligt, massor av god mat, fri dricka och roligt nöje. Träffade dock på föremålet för festen utanför Ica i eftermiddags (bärandes på bakfyllemat; kebabpizza) och han hade varit allt annat än fräsch (och nykter?) i morse. Men så är det ju är man börjar bli "gammal"... Barnen hade vi portionerat ut till deras farfar och fina Maria.
Stefan började jobba i förmiddags så jag har haft en heldag med de 3 hemma. Förmiddagspass på Sportlife (ungarna inlämnade på barnpassning!) lunch, promenad, alla-de-vanliga-hushållssysslorna, och kvällsmat har gjort att dagen rullat på.


Layouterna då:


En LO på min syserdotter F som jag nog i princip aldrig scrappat något om. Trots att hon tidvis genom åren varit som vår egen :)



Jag gjorde ett par till, men dem kan jag inte visa riktigt än.

Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara LO,n. Gillar den översta skarpt. Som vanligt när du är i farten så blir det nice!!
    Kram kram vännen...

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••