onsdag 23 september 2009

Rough and tough

Idag på scrapperiets blogg visar jag två LO:s som är gjorda med material från en av Fancy Pants nyaste serier: rough and tough. Härligt pojkiga och tuffa papper som går i en helt annan färgskala än vad jag är vanligtvis scrappar i.


Pappret bakom fotot är urrivet från ett journalingblock och min textruta är från ett papper med olika "cards". Se här:




Den här LO:n handlar om min käre makes stora (som bekanta) fasa för att bli äldre. Gråa hår börjar växa lite här och var på i huvudet på honom och åskmolnet förmedlar ganska bra hans känslor för den som påpekar just detta :D
Molnet är en supersnygg glitter cut och det finns många fler i butiken!

3 kommentarer:

  1. Snyggt! De pappren följde med hem från träffen, så snygga tycker jag. Killiga till min 18 åring hade jag tänkt mig.
    Kram Aase

    SvaraRadera
  2. Tjusigt som vanligt Malin! Gillar papprena massor! Jag har också scrappat i färgr som jag inte e "hemma" med men det blev så fint!
    Mvh Lina

    SvaraRadera
  3. Jättefina LO,n...Har du tagit detta fantastiska kort på stefan efter pappret;) Passade perfekt!!
    Kram kram

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••