tisdag 29 september 2009

Öljetter

Vi på Scrappiz blev uppmanade att leta fram våra öljetter och skapa något med för ett tag sedan. Öljetter var något som jag verkligen hamstrade på mig i början av mitt scrappande men som jag inte har använt på säkert ett par år.
Det finns ju många olika sätt att använda öljetter på, och 5 olika visar vi idag på Scrappizbloggen.

Jag gjorde en LO (på Rekordträffen) där jag använde många öljetter för att skapa känslan av en cirkel. Effekten av att använda så många öljetter blir ganska härlig och ger ju lite dimension till LO:n!


Fotot visar S och Hugo, och hur lika de är. Samma min och ansiktsuttryck! :) Stjärnorna har jag stämplat i en visuell triangel för att få fokus på fotot.

2 kommentarer:

  1. Öljetter ja....dessa bortglömda nederst i lådan. Snyggt blev det. Enkel o ren LO. Precis i min smak. O lika skall man väl inte snacka om ;-P

    Kram
    /Marianne

    SvaraRadera
  2. hej hej...
    hihi måste ju sticka in nosen å hälsa på min jobbarkompis superduktiga fru!! :D hihi så roligt när han frågade om det var någon som visste vad scrapbooking var!! Tänkte näää vadå, vad är det!!?? haha :P

    supersnygg LO för övrigt - underbara färger!!
    Kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••