fredag 18 september 2009

Bo Bunny och vänner

I onsdags var det min tur att inspirera på Scrapperiets blogg. Den här gången innehöll mitt DT-paket massor med fint från bland annat Bo Bunny och Adornit! Även schyssta runda ministickers från Jenni Bowlin som är urläckra och finns i många färger i shopen.


Den här LO:n gjorde jag på maran i Vårgårda där det var en utmaning där LO:n skulle innehålla orden "underbar" och "älskad". Jag gick mot strömmen mot de flesta som scrappade om sina barn (och mot Karin förstås, som var den mest älskade på hela stället troligen :) ), och letade fram ett foto på S. ♥


Fotot har ni ju sett, men nu även i form av en LO! Träden är olika clearstamps och fjärilen en annan stämpel. Journalingen handlar om min tacksamhet för dessa två vänner. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••