tisdag 6 januari 2009

Lite av varje

Vi började förmiddagen med att slänga ut våran gran idag... den barrade sönder totalt. Spiken i kistan för den stackaren var troligtvis när Hugo kom slirandes runt hörnet häromdagen och sprang rätt in i den så att den stod och vinglade på ena kanten i rena förskräckelsen.
Jag glömde ju att ta kort på granpyntningen detta året och även någon gång när den var klädd och fin, så årets grankort fick bli av annan karaktär:
Resten av dagen har jag spenderat i köket. Olivia och Hugo hjälpte mig så snällt att baka Tigerkaka....:


... och efter det så bakade jag bröd, gjorde en paj och bakade pitabröd till middag. I'm in love in varmluftsugn!

Och efter mitt race i köket tog killarna över :D ;
Riktigt så illa som det lät var det faktiskt inte, damsugningen hände egentligen någon annan tidpunkt på dagen, men visst hade det varit ett underbart scenario? :)

2 kommentarer:

  1. Förtår inte vad du får tid och ork till att vara så huslig (+ att träna). Duktiga du!!!

    SvaraRadera
  2. Härliga kort :) Och vad fint köket ser ut, har ju inte sett det efter ombyggnad.

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••