söndag 1 februari 2009

30-års fest

Igår var vi alltså på 30-års fest hos en av mina bästa vänner- Maria. Hon hade hyrt en klubblokal för ändamålet och hade bjudit släkt och vänner till festen. Det bjöds på god mat, tårta (som undertecknad hade bakat), tipspromenad (som handlade om Maria- som jag vann! :) ), singstar mm. En trevlig kväll som var skön för mig och Stefan eftersom vi för en gång skull var barnfria!


Lokalen och maten


Tårta och huvudpersonen (med Lisa i knät)


Mikaela och Frida; Lotta, Lena och min man sjunger för fullt


Maria och Stefan i duett; Micke, Stefan, Mikael och Frida har koll på sången

Idag har vi varit lite småsega, har inte gjort många knop. Kalops till middag, slappat i soffan med barnen på eftermiddagen.

I natt åker Stefan med kompis till Tyskland för att "handla till våra 30-års fester" längre fram i år. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••