måndag 9 februari 2009

5 -års kort

Det är så tacksamt att pyssla kort till pysselprinsessan! Hon begrundar, beundrar och studerar varje detalj jag har gjort riktigt noga, och ett tag senare kan jag vara säker på att hitta ett kort med någon liknande detalj på som hon har gjort. Olivia är en riktig scrapliftare alltså! :D

Kortet jag gjorde som hon fick i söndags morse svängde jag snabbt ihop under en kvart då det var bolibompa i lördagskväll. Inget som är sådär fantastiskt nytänkande, men jag vill göra ett kort som "var Olivia" = rååååsa, bling bling och glossy :) (Hon älskar glossy, har det på allt hon kan komma på!) Och så siffran 5 förstås, som hon har väntat på att kunna kalla sig 5 år! Måste ju uppmärksammas såklart.



Kortet skulle hon nödvändigt ha med sig i bilen till Vänersborg och studerade det noga med frågor om material och papper :)

Idag började Moas sportlov. Hon var på fritids ändå för de skulle åka skridskor- roligt. Resten av veckans fritidsaktiviteter var tydligen tråkiga ("Innebandyturnering? Nej tack, det kan killarna vara med på" ?? ) så hon ska vara hemma med Stefan. De två små går på dagis några timmar, sista veckan innan 15-timmars går in. Förhoppningsvis ska det ju behövas mer tid än 15 timmar så snabbt som möjligt, men inte som det ser ut nu. Hopplöst!

Ikväll har jag pysslat, vi fick nya papper från Inkido till butiken idag! Härligt kärleksfulla Korten ligger på tork men det kommer smakprov längre fram i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••