onsdag 25 februari 2009

Gammal LO

Jag hittade en LO som jag gjorde på någon pysselkväll i slutet av förra året (tror jag det var), som jag visst inte har visat.

Fotona är tagna nu i somras och man ser verkligen med vilken fart det snurrar!



Själv förstår jag inte hur barn i allmänhet klarar av att sitta på en sådan snurra och snurra i en halvtimme i sträck utan att må dåligt! Såhär på "äldre dagar" klarar jag inte av att gunga på vanlig gunga ens utan att må illa.
(Sista gången jag satt på något snurrande var på en potatisfestival för några år sedan, då jag och Stefan så käckt skulle åka med Moa i virvelvinden. Yeah, right. Mamman och pappan mådde dåligt hela dagen efteråt och åt inte något mer den dagen.)

Nu blir det scrapbordet!

2 kommentarer:

  1. Kolla på denna, om du inte redan vet om den vill säga.Uppdatering till "sillen". Ser riktigt roligt ut. Vilken kväll som helst som jag lite tid över.

    http://leiasblogg.blogspot.com/

    Kort på mig=obefintlig....inte nått jag tycker om, står heller bakom.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan...

    Kikar in här till dig :)

    Snyggt LO :)

    Ha de gött.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••