fredag 20 februari 2009

Huvudmassör

Min kära vän och kollega Camilla har pratat om en massagegrej som man använder i huvudet, som hon provat hos sin svärmor.
Igår fick vi ett meddelande från vår lokala hälsokostbutik om att de äntligen hade kommit in i lager hos honom, och en kort stund senare var Camilla där och köpte en till sig.... och en till mig!


(Bild tagen från Örtagubben Hälsokost, där man även kan köpa den!)

Helt uuuunderbar!! Det känns som någon sitter och pillar i huvudet med massor av fingrar samtidigt, och man får gåshud ända ner på benen! :)
Såhär står det om den- den är alltså riktigt bra för välbefinnandet:

Tack vare dess material och uttänkta konstruktion fungerar Head Massager som en åskledare för de elektriska fälten i vår kropp. Den stimulerar varsamt och får oss att känna avslappning. När man använder Head Massager så kommer kommer man få gåshud, ett typisk tecken på ett alert, aktiverat och uppmärksamt sinne.

Jag provade på alla 3 barnen igår kväll, töserna älskade den men Hugo var tveksam. Olivia frågade om man även kunde ha den till att vispa sås med, men jag sa att det inte riktigt var tanken :D Själv satt jag halva kvällen med den i soffan och hade gåshud! (Osökt får man andra associationer när man ska beskriva den och vad den gör med ens kropp..)

Rekommenderas varmt som en present till den som "har allt" eller till någon som man bryr sig om lite extra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••