torsdag 26 februari 2009

Mer USA

En till LO till mitt USA-album. Handlar om första gången jag och Karin skulle åka in till San Francisco med vad vi kallade BART:en . (Står för Bay Area Rapid Transit) Det är inget konstigare än ett vanligt pendeltåg blandat med tunnelbana, men så många gånger som vi åkte med den till SFO för att shoppa, festa eller förlusta oss allmänt så är ju det fotot ett självklart val till mitt album!



Ni kan tro att det är underhållande att ta fram hela korgen med foton från den tiden! Flera kvällar har jag blivit sittandes med att bläddra igenom foton istället för att scrappa, och minnas tillbaka tiden! Helgen i LA, besöket i Hollywood, drömweekend i Las Vegas osv känns ganska overkligt nu - 3 barn och en make senare :D Tur att det finns bildbevis!

Idag föll stora stora snöflingor från himlen när vi vaknade. Jag och de två minsta tog bussen till dagis och under tiden vi stod och väntade på hållplatsen böjde Hugo upp ansiktet, stod helt stilla och blundade och bara kände snöflingorna falla rätt i ansiktet på honom. :) Vilken härlig känsla!
(Nu såhär på kvällen är det barmark igen. Till vilken nytta kom den snön?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••