söndag 22 februari 2009

M som i Malin

Vi hade en jättemysig och härlig liten scrapträff igår, med massor av kreativitet som flödade (när den väl infann sig!). Marianne hade med sig en utmaning till oss i form av första bokstaven i vårt namn som vi skulle
a) dekorera
b) dokumentera något om oss själva på den

Riktigt roligt! Det fick oss verkligen att sätta igång tankeverksamheten och inte bara tänka 4-kantigt :)
Såhär blev mitt M :







Rosa självklart, med blommor och bling! Jag valde att göra min journaling i form av ord som beskriver den jag är just nu- februari 2009. Roligt att komma ihåg, kanske har vissa saker ändrat sig om ett år eller två?

Längre fram idag kommer fler scrappade saker från gårdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••