tisdag 24 februari 2009

6:e kortet

Utmaningen som cirklar runt på en hel del bloggar den senaste tiden har även nått mig! För ett tag sedan utmanade Helena mig via hennes blogg, något som jag inte uppmärksammat förrän idag...
  • Gå in i mappen Mina Bilder.
  • Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
  • Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.

    Här är min bild- den 6:e bilden i den 6:e mappen:



    Jag sorterar alla mina bilmappar efter bokstavsordning (inte det mest optimala, någon gång ska jag väl sortera efter datum...), så på den här mappen stod det Arbete på Turnils. En eftermiddag, den 22 Maj 2007, åkte jag och barnen och barnen till Stefans jobb och hälsade på. Barnen fick prova lite olika saker; packa lameller, dra pallyftare mm. En spännande eftermiddag!
Nu ska jag tydligen utmana några till samma sak.... Jag utmanar:
In i bildmappen nu, tjejer!

3 kommentarer:

  1. Tack för utmaningen...skall genast ta itur med denna utmaning....kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du antog utmaningen :-)

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••