lördag 14 mars 2009

Förfest

Ni kommer troligen att få stå ut med USA-LO:s ett bra tag framöver, hoppas att ni inte hinner tröttna!
Dagens LO är även den från Nyårsafton 1998, från min och Karins egen lilla förfest i familjens bubbelpool :) (Ja, vi har delat allt; från pool till säng, kläder, dusch osv)
Jag ville få fram den lite lyxiga känslan i LO:n som nyårsafton innebär, och även allt guld och alla spegelmeter som fanns i badrummet...



Nu blir det Melodifestivalen med töserna här. Heja Måns?

2 kommentarer:

  1. Snygg layout!! Jag håller med på heja Måns! :-)

    SvaraRadera
  2. Fin :D
    Mm, det lär väl bli en dunderklump av något slag ;) Är väl bara att vänta på att hela jag blir smällfet till på köpet!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••