måndag 30 mars 2009

Nya tag

Vi åkte ut till mamma igår och var där några timmar. Vi var ute och eldade lite, H grejade med vatten och pinnar som höll honom sysselsatt en stund. Töserna gillade att elda så de hjälpte till att fylla på högen med skräp.

Efter att ha ventilerat andra saker (som tynger mig just nu och som väl säkert är källan till utmattningen) med lilla mamma en lång stund kändes det mycket bättre jag åkte hem med en ny portion tålamod och ork.

Väl hemma luktade vi ju rökta korvar allihop så barnen fick hoppa ner i ett bad;


Fina är de i allafall, mina barn :)

Kvällen kom även denna dag, jag hällde upp mig en stärkande drink och sjönk långt ner i TV-soffan.

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att det känns bättre! Det är verkligen inte lätt med barnuppfostran! Kämpa på, du är en bra mammma! Se så bra du lyckats med de andra två!!!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••