torsdag 19 mars 2009

Kvarnbacken from above

Ojoj. Dagarna försvinner bakom mig och nu är det fredag (Ja, klockan är faktiskt 00:06) igen. Sanslöst! Det har varit jobb både tisdag och onsdag kväll så någon tid för scrap har det inte blivit. Tänkte att jag skulle satt mig ikväll och pysslat, men så kom jag på att jag visst skulle skriva i det närmaste en novell till scraptidningen till artikeln om mina LO:s som skulle bli publicerade. Så det är vad jag har gjort typ hela kvällen *puh*

Imorgon kväll får det nog iallafall bli lite sorterande bland scrapsakerna här eftersom det ska finnas ett "loppisbord" på scrapmaran i Vårgårda på lördag. (Nej, det är inte vi som ordnar den!) ...om jag har hjärta att sälja något förstås ;)

En dag i somras åkte Stefan med Bosse upp i segelflyget. (Motorseglare den gången förvisso.) De hade pratat om det ett tag och så äntligen blev det bra väder, lagom blåst och annat som tydligen har betydelse för termiken eller liknande.
Stefan hade med sig kameran upp och fick några oväntat bra foton på vårat hus som jag tänkte bjuda på.
Först lite förarbete innan de kunde ta sig upp i luften...:



Spakar skulle testas, hörlurar provas och så på med solhatten! Detta för att solen är så stark genom glaset så att man lätt kan bränna skalpen :)
Hela familjen var förstås nyfikna och spända på hur det skulle gå!



Och här är alltså vårt hus då! Lite roligt att se det från ovan.

Nu blir det sängen här, lillprinsen brukar vakna runt 06:00 så jag gissar att jag är trött imorgon...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••