torsdag 26 mars 2009

Laura och jag

Igår natt åkte Stefan och hans kompis på ytterligare en resa ner till Europa för att ladda upp för "kommande födelsedagar". (Arbetsnamnet på det företaget...)
Jag bad honom köpa med en parfym på båten eftersom mitt parfymförråd är helt slut. Väl i taxfree-shopen så sms:ade han att den skulle kosta mer än vad jag trodde så jag fick medge att jag var för fattig för det.

När han kom hem på kvällen igår låg det ändå en fin ask i bilen som var adresserad till mig ♥

Laura by Laura Biagotti är min favoritparfym sedan länge! Första gången jag hade den var i slutet på 90-talet, ung och fräsch var man då. Inte lika ung och inte lika fräsch nu- men lukta gott kan man ju göra för det!

En fin dag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••